CRM (سی آر ام) برگرفته از Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.
از آنجا كه مشتري نبض حيات سازمان مي باشد، هدف اصلي CRM بر جذب مشتری و حفظ و برقراری ارتباطات بلند مدت با آنان بنا گرديده است. CRM بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می باشد. همچنین CRM در راستای مدیریت ارتباطات مشتری با سازمان و بمنظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، سازمان را یاری می نماید.

کلیدواژه ها:نرم افزار CRM - مدیریت ارتباط مشتری نرم افزار - مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار


مدیریت ارتباط مشتری نرم افزار،مقالات مدیریتی، CRM مشتری ,crm ,مدیریت ,نرم ,ارتباط ,سازمان ,مدیریت ارتباط ,مشتری نرم ,نرم افزار ,ارتباط مشتری ,ارتباط با ,افزار مدیریت ارتباط ,مدیریت ارتباط مشتریمنبع

هفت دلیل کاهش قیمت و سود خالص(بخش اول)

CRM چیست؟

برای توسعه محصول به جلب رضایت مشتری بیندیشید!

مدیریت ارتباط مشتری نرم افزار

مشخصات

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست Fklart سریال ها/خبرها/ورزشی گیتی نشاط بیرجند درس تخفیف ویژه خرید اینترنتی آموزش نگهداری انواع گل و گیاه فروشگاه اینترنتی دانا فایل esfahanziba