هزینه راضی نگه داشتن مشتریان و ترغیب آنان به خریدهای دوباره از شرکت (یا فروشگاه) از هزینه ها و مشکلاتی که برای جذب یک مشتری جدید وجود دارد، بسیار کمتر است. از طرفی چنانچه ما بتوانیم رضایت مشتریان را جلب نماییم، از طریق تبلیغات رایگان آنها می توانیم مشتری جدید جذب کنیم.

 

از این رو است که شرکتها علاوه بر برنامه ریزی برای جذب مشتریان جدید، توجه ویژه ای به حفظ و نگهداری مشتریان فعلی و قدیمی خود دارند. به همین جهت شرکتها ، جهت خدمات رسانی بهتراقدام به تدوین استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری CRM (Customer Relationship Management) می کنند.

 

جهت پیاده سازی مدیریت ارتباط مشتری نرم افزار های CRM به یاری سازمانها آمده است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا همان نرم افزار CRM در بخشهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش به شرکتها کمک می نماید.

 

 

 

جهت مشاهده امکانات نرم افزار بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

امکانات نرم افزار CRM

 

 


مدیریت ارتباط مشتری نرم افزار،مقالات مدیریتی، CRM مشتری ,نرم ,افزار ,  ,ارتباط ,crm ,نرم افزار ,مدیریت ارتباط ,مشتری نرم ,ارتباط مشتری ,مشتری جدید ,مدیریت ارتباط مشتریمنبع

هفت دلیل کاهش قیمت و سود خالص(بخش اول)

CRM چیست؟

برای توسعه محصول به جلب رضایت مشتری بیندیشید!

مدیریت ارتباط مشتری نرم افزار

مشخصات

آخرین جستجو ها

bia2rap | بیا تو رپ | بزرگ ترین سایت رپ | جدید ترین فول آلبوم های خوانندگان ایرانی خانواده سبز فردا خلاصه نویسی کتاب علوم نهم کنکور99 با ونوس دانلود رایگان کتاب محوطه سازی | اجرای محوطه سازی | دیوار سبز صنعت فرش طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد تخفیف ویژه فقط برای امروز